Friday, October 29, 2004

籠中鳥

(just being bored, and the thought came to me while I was going to bed last night, so thought I'll blog it =P. My chinese is not very fantastic haha, but its still one form of expression for me)



看不見外面的天空 只感覺到細微的風
看不到前面的路 也只好盲目的走

今天明天會如何 塔羅牌能告訴我
但我選擇 選擇編織自己的夢

我想 我要 為自己而活
拋開別人的眼神 不要作籠中鳥
天上的老鷹盤旋著 自由的穿梭
我也能一樣 學著為自己而活

latte@home 1.18pm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home